Iam here!!! - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Kimberley - WaarBenJij.nu Iam here!!! - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Kimberley - WaarBenJij.nu

Iam here!!!

Door: kimberleym

Blijf op de hoogte en volg Kimberley

03 Juli 2012 | Cambodja, Khett Siem Reab

Wooow, ik heb jullie al zoveel te vertellen na 2 dagen! En dat doe ik nu bij een heerlijke cocktail van 2 dollar haha! Ik start gewoon bij het begin! Na een luxe vlucht van 11 uurtjes, met beenruimte zelfs wat een meevaller, ben ik veilig geland op Bangkok. Na omgeveer 2 km lopen (en niet eens verdwaald yes) kon ik eindelijk neerploffen voor een tussenstop van 4 uurtjes! Een uurtje vertraging later stond er een proppelervliegtuigje klaar om me naar Siem Reap te brengen. Ik kon niet eens rechtop staan haha. Op het vliegveld ben ik opgepikt door Projects Abroad. Dus daar ging ik met een enorme koffer en 2 tassen in een tuktuk. En dat past dus blijkbaar!

In mijn nieuwe huis wachtten de andere vrijwilligers me op, eentje uit Australie en een amerikaanse, my new roomie! Die me de volgende ochtend heel hard hebben uitgelachen bij mijn eerste badkameravontuur. Serieus een spin zo groot als mijn flipflop in de douche, daar had ik niet op gerekend haha. Dus heb ik gewoon een andere badkamer opgezocht en iemand de spin laten vangen. Zijn commentaar was zo geruststellend, nee hoor hij was te snel dus hij is nog ergens hier. Great! Doe mij de gekko's maar.. Na deze heftige ochtend zijn we naar de markt gegaan en hebben uiteraard een massage gehad om even bij te komen ;)

Vandaag heb ik mijn kindertjes ontmoet, allemaal baby's heel cute! Er heeft er al een op me geplast dus dat belooft veel goeds! Het is niet eens een heel arm weeshuis dus misschien ga ik kijken of ik ook ergens anders kan helpen. Morgen begin ik echt en ik krijg het nog druk want er is zoveeeel leuks te doen:)

Tot snellll x kim


  • 02 Juli 2012 - 17:05

    Dieuw:

    Kim!!! Aah gelukkig, goed om te horen allemaal(behalve die spin, jakkes!!) ben benieuwd naar je komende avonturen drollie!! Xxx dieuw

  • 02 Juli 2012 - 17:15

    Monique:

    Spannend hoor,ik dacht dat je over je spinnenangst heen was,veel liefs en geniet van alles xxxxx!!!!!!!

  • 02 Juli 2012 - 17:27

    Veronique:

    Ha wat fijn om zo snel al iets van je te horen....en wat klinkt het leuk!!!! Succes morgen dan en geniet maar van alles wat je tegenkomt (ehhh behalve het ongedierte dan ;-))) xxx

  • 02 Juli 2012 - 17:38

    Paul:

    Hoe drukker hoe gezelliger toch? :-)
    Er staat niet bij wie er op je geplast heeft dus ik hoop een van de baby's. Als dat niet zo is dan euh.. veel succes nog

  • 02 Juli 2012 - 19:14

    Alice:

    Kim, ik vind het zo stoer van je!
    Heel veel plezier daar, geniet ervan.

  • 02 Juli 2012 - 20:05

    Judith:

    Wooow wat een avontuur al!! Fijn dat je er bent en dat het bevalt!! Ik ben benieuwd naar je nieuwe avonturen:D!
    Geniet ervan piemie!! xx!

  • 03 Juli 2012 - 10:01

    Rowan:

    hahahah!! Veeel plezier meis!! X

  • 03 Juli 2012 - 17:57

    Inge:

    Super leuk meis!!! Geniet ervan, en heel veel foto's maken hoor!! Xxx

  • 03 Juli 2012 - 18:02

    Nicolette:

    Wauw meid! Wat goed dat je er bent! geniet er maar lekker van... een maand lijkt lang maar is zo voorbij!! :) Ik zou me ook doodschrikken van zo'n spin! Vind het zo leuk om je ervaringen te lezen! hoop dat je zo gauw je tijd hebt weer een verhaal deelt!!
    x

  • 04 Juli 2012 - 11:09

    Robin:

    Hoe cool HELD! Ik ben benieuwd naar je andere verhalen! veel plezier komende dagen
    x

  • 04 Juli 2012 - 13:39

    Je Liefste Nicht:

    Wat een leuk verhaaltje! Beetje jammer van die spin, ben je hem nog tegengekomen? Foto?
    Heeel veel plezier! Geniet maar van die kwijlende en plassende baby's. X

  • 04 Juli 2012 - 19:21

    Simone:

    Wat heerlijk, wat een reis en wat een snoetjes! Corrie heeft mij zojuist op sleeptouw genomen: 66 km hardgelopen, althans zo voelde het;). Geniet ervan! xx Simoon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Khett Siem Reab

Cambodia

Recente Reisverslagen:

27 Juli 2012

Phnom Penh & the mysterious virus

16 Juli 2012

You are my sunshine!

07 Juli 2012

Soow sdaeh

03 Juli 2012

Iam here!!!

29 Juni 2012

De dag van vertrek
Kimberley

Actief sinds 23 Juni 2012
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 5000

Voorgaande reizen:

29 Juni 2012 - 31 Juli 2012

Cambodia

Landen bezocht: